איך להוריד אחוזי שומן – כל מה שאתם צריכים לדעת!

חולמים להוריד אחוזי שומן? חולמים להשיג גוף שרירי וחטוב כמו כוכבי האינסטגרם? במאמר הזה יש את כל היסודות שאתם צריכים בשביל להוריד אחוזי שומן
נשים עושות סלפי איך להוריד אחוזי שומן
תוכן עניינים

    התקופה שאנחנו חייבים בה עם האינסטגרם והרשתות החברתיות השונות, קשה להתעלם מכל המשפיענים שמציגים גוף חטוב ומפוסל בצורה מושלמת שמוצגים. זה דיי מובן למה אנשים רוצים להגיע לגוף כזה, עם זאת לא תמיד הם יודעים מה לעשות. והיום כשכל יום צצה שיטה חדשה לירידה באחוזי שומן, כולם שחכו את הדרך שבאמת עובדת. במאמר הזה אתם תלמדו איך להוריד אחוזי שומן בצורה נכונה ומאוזנת, ובלי המצאות והבטחות שקריות.

    לפני שנתחיל, אתם יכולים להעריך את אחוזי שומן שיש לכם בגוף בעזרת המחשבון שיש לנו באתר – מחשבון אחוזי שומן

    גבר איך להוריד אחוזי שומן

    גרעון קלורי

    אולי שמעתם על המושג הזה שנקרא "גרעון קלורי". כדי להוריד את אחוזי השומן בגוף, אתם חייבים להיות בגרעון קלורי. גרעון קלורי זה מצב שבו אתם אוכלים פחות קלוריות ממה שאתם שורפים. כאשר אתם נמצאים בגרעון קלורי הגוף שלכם ישתמש בשומן שנאגר בגוף כמקור אנרגיה, וכך האחוז של השומן בגוף שלכם יפחת.

    גרעון קלורי זה הבסיס לירידה במשקל. אם אתם אוכלים יותר קלוריות ממה שהגוף צריך, הגוף יאגור את הקלוריות האלו כשומן. חשוב לציין שלא כדאי לכם להיות בגרעון קלורי גדול. גרעון גדול מידי יוביל לתופעות לוואי לא נעימות כמו עייפות, חוסר מוטיבציה, בעיות ריכוז ועוד. בנוסף לכך זה יכול לגרום גם נזקים רפואיים.

    שינוי באורח חיים

    לפני שאתם מתחילים לחשב כמה קלוריות אתם צריכים כדי להוריד באחוז שומן, תתחילו בשינויים קטנים יותר. תנסו להפחית כמה שיותר את הג'אנק פוד. בג'אנק פוד יש המון שומנים וקלוריות. רוב האנשים ירדו כמה קילוגרמים רק מלהחליף את המאכלים האלו במאכלים בריאים. לא רק זה, אתם תחוו פחות נפילות סוכר, ותרגישו יותר טוב.

    תנסו להפחית כמה שיותר את המאכלים המטוגנים, החטיפים, הבשר השמן והמאכלים הרווים בנתרן. במאכלים האלה יש המון קלוריות ביחס לתחושת השובע שהם מספקים. תחשבו על זה כך, מתי הפעם אחרונה שאכלתם חטיפים ובאמת שבעתם? בנוסף לכך הנתרן במאכלים האלו יכול לגרום לספיחת נוזלים, ויזה יתן לכם מראה נוזלי.

    תחליפו את המאכלים האלו בפירות, ירקות, פחמימות איכותיות, עוף, בשר רזה וכדומה. לא רק שאתם תרדו כמה קילוגרמים יפים, אתם גם תרגישו הרבה יותר טוב.

    שומנים בריאים בתפריט מסה

    תציבו מטרות ריאליות

    ברוב הפעמים המסע לעבר גוף חטוב מתחיל במטרה שאי אפשר להשיג. בהתחלה אתם חייבים להציב לכם מטרות שאתם תוכלו להשיג. אם אתם שוקלים 130 קילו ואתם רוצים לרדת ל70, זה לא יקרה במהירות. אני לא אומר את זה כדי לייאש אתכם. אני אומר את זה כדי שלא תציבו מטרה גדולה מידי, ואז תתייאשו ותפסיקו כשלא תצליחו להגיע בזמן שהגדרתם מראש.

    תחשבו על זה כך – יש לכם 2 אפשרויות. הראשונה – להתייאש בהתחלה ולחיות את כל החיים שלכם כמו עכשיו. השנייה – להתחיל שינוי ולעשות צעדים לעבר המטרה.

    הצבת מטרות

    פעילות גופנית

    אחת הדרכים הכי אפקטיביות להוריד אחוזי שומן, זה לעשות פעילות גופנית. אפשר לחלק את הפעילות גופנית ל-2: אימוני כוח ופעילות אירובית. נשים לרגע בצד את היתרונות הבריאותיים שלהם. בפיתוח גוף עושים אימוני כוח בשביל לבנות ולשמור על מסת שריר. את הפעילות האירובית עושים בשביל לשרוף קלוריות.

    אם רוצים לבנות גוף באמת יפה, חטוב ושרירי, אתם חייבים לבנות מסת שריר בעזרת אימוני כוח. האירובי יעזור לכם להוריד אחוזי שומן, אבל אתם לא באמת רוצים רזים. אתם רוצים להיות חטובים עם מסת שריר.

    ההבדלים בין אישה שרירית ואיזה רזה

    שינה מספקת

    אחד הדברים הכי חשובים שמתעלמים ממנו, כשרוצים להוריד אחוזי שומן זה כמות השינה. חוסר בשינה עלול לשבש לכם את האיזון ההורמונלי, ולהגביר את הרעב. כאשר אתם לא ישנים, ולגוף אין מספיק כוח הוא ירצה לפצות על כך באוכל. תשאפו לישון לפחות 7 שעות בכל לילה.

    תיצרו סביבה תומכת

    אנשים יכולים לדחוף אתכם למעלה, ולהפיל אתכם לקרשים. תקיפו את עצמכם באנשים שיתמכו בכם. זה יכול להיות משפחה, חברים, תצטרפו לקבוצות אנשים עם שאיפות דומות. דרך אגב זה נכון לכל גבי כל מטרה שאתם רוצים להשיג בחיים.

    גם מאמן אישי טוב ידחוף אתכם, יספק לכם עצות, והכוונה לכל אורך המסע.

    תעקבו אחרי ההתקדמות

    כדי באמת להצליח בתהליך ולא לבזבז זמן יקר, תעקבו אחרי ההתקדמות שלכם. זה לא משנה מה המטרה שלכם, מסה, חיטוב או כל דבר אחר, אתם חייבים לעקוב אחרי התהליך. מעקב נכון יעזור לכם להבין אם אתם מתקדמים בכלל. אם אתם רואים שאתם לא יורדים באחוז שומן, אתם תוכלו לדעת את זה בקלות ולעשות שינויים מתאימים.

    תעשו לכם יומן שבו תרשמו את המשקל גוף שלכם ותאריך כל שבוע-שבועיים. תישקלו בבוקר עם אותם בגדים ותראו את המגמה. אם אתם רואים ירידה במשקל עקבית, זה אומר שאתם בדרך הנכונה. חשוב לציין שלפעמים יכולות להיות קפיצות במשקל, כי כמות הנוזלים בגוף משתנה. תשימו לב תמיד שהמגמה בכיוון הנכון.

    שורה תחתונה

    בשביל לשנות את החיים ולהוריד אחוזי שומן, אתם תהיו חייבים לעשות את זה בצורה הנכונה. אל תתפתו אחרי שיטות חדשניות שמבטיחות תוצאות מהירות. זה הכי קל למכור אותם, אבל הן לא באמת עובדות. הן טובות בעיקר עבור האנשים שמוכרים אותם.

    תזכרו שהמפתח להצלחה בתהליך זה להבין מה אתם עושים. אתם יכולים לחקור לבדכם, או שאתם יכולים להיעזר באיש מקצוע. איש מקצוע טוב יכווין אתכם, ימנע ממכם לטעות ויגרום לכם להשיג תוצאות יותר מהירות.

    לשיתוף הכתבה:

    כתבות נוספות

    המידע בדף ובאתר זה נועד לספק אינפורמציה כללית בלבד. התכנים באתר אינם מהווים חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה בתחום מסוים או קבלת חוות דעת רפואית.

    התחברות/הרשמה מהירה בעזרת מייל

    הירשמו במהירות, ותיהנו מכל התוכן של האתר בחינם!

    יצירת חשבון מהווה הסכמה לתקנון ומדיניות פרטיות.

    התחברות בעזרת טופס

    התחברות/הרשמה מהירה בעזרת מייל

    הירשמו במהירות, ותיהנו מכל התוכן של האתר בחינם!

    ההרשמה אומרת שאתם מסכימים לתקנון ומדיניות פרטיות של האתר.

    התחברות בעזרת טופס

    דילוג לתוכן