תרגילי בטן עם משקולות שיבנו לכם מסת שריר רצינית בבטן!

רוצים לקחת את האימון בטן שלכם לשלב הבא? הנה תרגילי בטן עם משקולות שיעזרו לכם לבנות מסת שריר רצינית בבטן ולהשיג את הקוביות שכולם חולמים עליהם.
אישה עושה תרגילי בטן עם משקולות
תוכן עניינים

    אם התרגילי בטן הרגילים כבר לא מאתגרים, הגעתם למקום הנכון. כדי להעלות את הרמת קושי של האימון בטן שלכם, אתם יכולים לעשות תרגילי בטן עם משקולות. הוספת משקולות לתרגילים תעלה את העומס שמופעל על השרירים. זה אומר שגם בניית מסת השריר תהיה טובה יותר רעיון מצוין. 

    אימון בטן עם משקולות

    היתרון של תרגילי בטן עם משקולות

    המון אנשים עושים 100 כפיפות בטן, וחושבים שזה מה שיעשה להם קוביות בבטן. כמו שאתם לא עושים 100 חזרות של לחיצת חזה, כך אין סיבה לעשות 100 כפיפות בטן בכל סט באימון בטן. יש המון מחקרים שכבר הוכיחו שהטווח חזרות הכי יעיל לבניית מסת שריר זה בין 8-12 חזרות (מחקר).

    הוספת משקולות לתרגילים זו אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות מסת שריר בשרירי הבטן. תבחרו משקל שיגרום לכם להיאבק בשתי החזרות האחרונות. אם כמות החזרות שאתם יכולים לעשות עולה על 12, תעלו את המשקל.

    אלו הם התרגילים הכי טובים לבטן שאתם יכולים לעשות עם משקולות.

    כפיפות בטן עם משקולת

    יש המון וריאציות שונות לכפיפות בטן, וזו אחת מהן. אתם יכולים להחזיק משקולת או פלטה של משקל בזמן התרגיל, וכך להוסיף התנגדות. התרגיל הזה מכוון בעיקר לשרירי הבטן החיצוניים, שהם בעצם הקוביות.

    טעות נפוצה בתרגיל הזה, זה לעשות משקל גבוהה מידי. חשוב שתבחרו משקל שלא ישפיע על הטכניקה שלכם, אחרת התרגיל לא יהיה אפקטיבי.

    אתם יכולים לעשות את התרגיל לא רק עם משקולת. אפשר לעשות אותו עם פלטה, כדור ואפילו בקבוק מים.

    How to Do:DUMBBELL CRUNCHES

    סיבוב רוסי עם משקולת

    הסיבוב רוסי הוא תרגיל לבטן שאתם יכולים לעשות אותו עם משקולת או עם משקל גוף. התרגיל מחזק בצורה רצינית את שרירי הליבה בגלל שהוא משלב גם תנועה וגם עבודה סטטית.

    מתחילים את הטוויסט הרוסי בישיבה על הרצפה. לאחר מכן נשענים לאחור, ומרימים את הרגליים מהקרקע. ואז מתחילים לסובב את פלג הגוף העליון מצד לצד.

    How To: Alternating Floor Oblique Twist w/ Weight

    פלאנק

    הפלאנק הוא אחד התרגילי כושר הכי פופולריים לחיטוב הבטן, בגלל שהוא עובד ביעילות רבה על כל שרירי הליבה. המון מתאמנים מנוסים לא עושים אותו, משום שהוא קל בשבילם. מה שהם לא יודעים זה שהם יכולים להוסיף משקל לתרגיל הזה.

    זה לא כל כך נוח לשים את המשקל לבד על הגב, לכן תבקשו מחבר או חברה שיניחו לכם את המשקולת על הגב. אתם יכולים גם לשים את המשקולת בתוך תיק. ואז לשים אותו על הגב בזמן התרגיל.

    Futter Kick

    הוריאציה הרגילה של התרגיל הזו נפוצה מאוד באימוני פילטיס. התרגיל בטן הזה יכול להטעות, במיוחד שעושים אותו עם משקולות. הוא לא נראה קשה, אבל רק כשעושים אותו כמו מבינים את הקושי שבו. גם בתרגיל הזה יש אלמנט של עבודה סטטית. ככל שתעשו עם יותר משקל, כך האלמנט הסטטי יהיה קשה יותר.

    בנוסף לכך הוא יכול לעזור לכם לפתח באפקטיביות את שרירי הבטן התחתונה. שימו לב שאתם שומרים על גב ישר לאורך כל התרגיל

    כפיפות בטן V עם משקולות

    כפיפות בטן V זה וריאציה מתקדמת של כפיפות בטן. בתרגיל הזה מכופפים גם את הפלג גוף עליון וגם את הרגליים בו זמנית. התרגיל הוא כל כך טוב בגלל שהוא עובד על המון אלמנטים בו זמנית. הוא יעזור לכם לשפר את היציבות, קורדינציה, הסיבולת והכי חשוב יבנה מסת שריר בבטן.

    טיפ לתרגיל – ככל שתרדו לאט יותר, כך השרירים יהיו תחת עומס זמן גב יותר, והשריפה בשרירים תהיה חזקה יותר.

    הרמות רגליים עם משקולות

    אם אתם רוצים לתת דגש לבטן התחתונה, הרמות רגליים זה התרגיל בשבילכם. הוא תרגיל בטן יחסית קשה, במיוחד עם משקולות.

    הטכניקה של התרגיל הזה דיי פשוטה. מתחילים את התרגיל בשכיבה על הרצפה או על ספסל, וממקמים את המשקולת בין הרגליים. לאחר מכן מרימים מרימים מעט את הפלג גוף עליון, ומתחילים את ההרמות רגליים.

    טיפ לתרגיל – אל תרימו את הרגליים גבוהה מידי. אחרי הכל אתם לא רוצים להסתכן בכך שהמשקולת תיפול עליכם.

    שורה תחתונה

    יש המון תרגילים שאתם יכולים לשלב באימון בטן שלכם. בחלק מהתרגילים אתם יכולים להוסיף משקולות, וכך להגביר את העומס על שרירי הבטן.

    עם זאת, כדי להשיג בטן חטובה עם קוביות, אתם תהיו חייבים להשקיע בתזונה. בשביל לראות קוביות בבטן, אתם תהיו חייבים לעשות חיטוב ולהגיע לאחוז שומן נמוך.

    לשיתוף הכתבה:

    כתבות נוספות

    המידע בדף ובאתר זה נועד לספק אינפורמציה כללית בלבד. התכנים באתר אינם מהווים חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה בתחום מסוים או קבלת חוות דעת רפואית.

    התחברות/הרשמה מהירה בעזרת מייל

    הירשמו במהירות, ותיהנו מכל התוכן של האתר בחינם!

    יצירת חשבון מהווה הסכמה לתקנון ומדיניות פרטיות.

    התחברות בעזרת טופס

    התחברות/הרשמה מהירה בעזרת מייל

    הירשמו במהירות, ותיהנו מכל התוכן של האתר בחינם!

    ההרשמה אומרת שאתם מסכימים לתקנון ומדיניות פרטיות של האתר.

    התחברות בעזרת טופס

    דילוג לתוכן